Často kladené otázky terapeutů

Registrace na portálu

Jaká jsou kritéria pro registraci na portálu Terapie.cz? 

Portál Terapie.cz je proto určen pro terapeuty, kteří splňují kritéria ČAP pro kandidátní členství (členství v ČAP však není podmínkou), tedy: 

  • vzdělání v relevantním oboru s dosaženým min. bakalářským titulem a současně započatým Mgr. studiem
  • akreditovaný terapeutický výcvik- dokončená sebezkušenostní část a započatá supervizní (zpravidla po 3. roce výcviku)

Pokud máte pochybnosti, více informací najdete na webu ČAP.

Kdy zveřejníte můj profil? 

Kvalitně vyplněný profil je vaší nejlepší vizitkou a naším záměrem je, abychom vám poskytovali prostor k dobré prezentaci. Proto zveřejňujeme pouze profily, které mají kompletně vyplněné všechny povinné části. Svůj nezveřejněný profil můžete kdykoliv upravovat podle potřeb, avšak k nám dojde ke schválí až v případě, kdy je vyplnění. Více informací najdete v návodu.

Vyplnil/a jsem profil, ale na portálu se nevidím. Kde je chyba? 

Pravděpodobně je to kvůli chybějícím povinným informacím ve vašem profilu. Překontrolujte si, zda máte všechny údaje kompletní. V případě nejasností nás kontaktujte na info@terapie.cz.

Co když pracuji na více místech? Jakou terapeutovnu mám uvést?

Do budoucna bude možné uvést více pracovišť, v současnou chvíli náš systém umožňuje zvolit pouze jedno. Pokud působíte na více místech, je potřeba si vybrat jen jedno. Může to být například s ohledem na kapacitu, kterou na daném místě nabízíte, jelikož v rezervačním systému uvádíte u vypsaných termínů také formu, tedy zda se jedná o online/telefonické nebo o osobní setkání.

Plné členství a platby

Kdy a jakým způsobem zaplatím poplatek za členství na Terapie.cz?

Profil na Terapie.cz je zdarma, dokud vám prokazatelně nezačne generovat nové poptávky. O zaplacení vás poprosíme, jakmile vám přes portál přijdou alespoň 2 poptávky. Poté si můžete vybrat, jestli chcete poplatek platit každý měsíc - pak bude cena 699 Kč měsíčně, nebo na rok dopředu, pak bude cena 599 Kč měsíčně.

Co všechno je v ceně členství? 

Vytváříme prostor pro budování a rozvíjení terapeutické komunity, vzdělávání, sdílení know-how. Neplatíte proto provize za přivedeného klienta, ale členský poplatek. Členem můžete být i v bezplatné verzi (do té doby, než vám přivedeme alespoň 2 poptávky od klientů), s placenou variantou pak získáváte další výhody:

  • materiály pro vaši terapeutickou praxi zdarma 
  • odborné webináře zdarma
  • odborná školení či workshopy se slevou 20 %
  • neomezený počet nových klientů
     

Co se stane, když nezaplatím poplatek?

Váš profil zůstane v systému zachován, abyste ho mohli kdykoliv znovu aktivovat, ale nebudete dostávat poptávky od klientů. Přijdete také o další výhody členství. Webinářů, školení i workshopů se budete moct účastnit, ale za plnou cenu.

Jak často vzdělávací akce a materiály plánujete?

Přibližně dvakrát měsíčně budeme pořádat vzdělávací webináře, large groups či panelové diskuze. Jednou za dva nebo tři měsíce pak uspořádáme rozsáhlejší online školení či workshop, který půjde více do hloubky. Každý měsíc také budeme zveřejňovat materiály, které vám usnadní terapeutickou praxi. Aktuálně pracujeme na plánu všech těchto aktivit na příštích několik měsíců a během několika dní vám pošleme bližší informace.

Rezervace a komunikace s klienty

Jakým způsobem vypisuji termíny? 

Můžete si vybrat termíny jednotlivě nebo zvolit jejich opakování. 

Kdy je rezervace platná?

Rezervace od klienta je platná, jakmile ji potvrdíte. Každou rezervaci musíte potvrdit do 24 hodin. Chceme totiž, aby klienti na pomoc zbytečně nečekali. Do této lhůty se nezapočítávají víkendy, tzn. pokud klient provede rezervaci v pátek ve 14 hodin, stačí ji potvrdit do pondělí do 14 hodin. Poté se rezervace automaticky zruší. Klienta ale můžete kontaktovat  skrze Zprávy v systému, je ale možné, že se po zrušení rezervace domluví s jiným terapeutem. 

Musím pravidelně kontrolovat svůj profil, aby mi rezervace neunikla? 

Nemusíte. Při každé žádosti o rezervaci vám přijde automatické upozornění na email, takže vám nic neunikne. 

Můžu sezení zrušit? 

Ano, můžete. Přihlaste se do profilu, otevřete termín v rezervačním kalendáři a pošlete klientovi krátké zdůvodnění, proč termín rušíte. Doporučujeme případně navrhnout nový termín, popř. jiného terapeuta. 

Program #hlavunadvodou

Jak se zapojím do #hlavunadvodou a jaké jsou podmínky?

Stačí v profilu zaškrtnout, že chcete zapojit. Jakmile nám přijde žádost od klienta, který splňuje kritéria pro využití této podpory, nabídneme mu seznam zapojených terapeutů, ze kterých si vybere. Pokud vás tento klient kontaktuje, první sezení je zdarma. Každé další vám proplatíme částkou 500 Kč. Bude potřeba, abyste nás o počtu sezení průběžně informovali a na konci měsíce nám vystavíte fakturu na příslušnou částku.

Jak mám prověřit, že má klient na podporu ze sbírky #hlavunadvodou nárok?

Klienty prověřujeme my, následně jim posíláme seznam vhodných terapeutů, ze kterých si mohou vybrat. Klient vám musí při kontaktu přes portál Terapie.cz nahlásit, že je od Pavla Pařízka ověřen pro uplatnění podpory, bez toho na ni nemá nárok.

Co mám dělat, když mě kontaktuje klient v rámci #hlavunadvodou?

O každém takovém klientovi nám prosím napište na e-mail info@terapie.cz, abychom věděli, že vás klient kontaktoval a také, zda jste se domluvili na sezení. Každého klienta s podporou #hlavunadvodou musíme pečlivě evidovat, abychom vždy věděli, kolik peněz ve sbírce zbývá a kolika dalším lidem takto můžeme pomoci. Bez toho vám nemůžeme terapie proplatit.

Můžu klienta odmítnout?

Ano, přijetí či odmítnutí klienta je zcela ve vaší režii. Prosím, abyste nám hlásili i takové případy, abychom mohli klientovi doporučit jiného terapeuta.

Jsou sezení limitována časem?

Všechna sezení by měla proběhnout do 12 týdnů od toho úvodního. Pokud z nějakého závažného důvodu nestihnete s klientem všech 12 sezení v tomto časovém rozmezí zrealizovat, ozvěte se nám, situaci vyřešíme individuálně. Prosíme ale, abyste tento časový rámec pokud možno respektovali, zpracovat administrativně jakoukoliv výjimku je pro nás z časových a kapacitních důvodů velmi náročné. 

Musí proběhnout všech 12 sezení?

Ne, je na vašem uvážení a domluvě s klientem, zda je na místě využít všech 12 sezení. O ukončení terapie nás prosím bezprostředně informujte. 

Mohou sezení proběhnout také online? 

Ano, forma sezení je na vaší domluvě s klientem, můžou probíhat online i osobně a samozřejmě také v kombinaci. 

Jak zažádám o proplacení terapie ze sbírky #hlavunadvodou?

Po skončení každého kalendářního měsíce (nejpozději do 5. dne následujícího měsíce) nám na e-mail info@terapie.cz pošlete soupis proběhlých terapií s klientem, který má na podporu nárok, spolu s fakturou na odpovídající částku. První sezení s klientem je z vaší strany zdarma, bez nároku na honorář, každé další vám proplatíme částkou 500 Kč. 

Jaké jsou fakturační údaje pro vystavení faktury? 

#delamcomuzu z.s.

ičo: 09251430

Na Vítězné pláni 1183/6, Nusle (Praha 4), 140 00 Praha