Často kladené otázky terapeutů

Jaká jsou kritéria pro registraci na portálu Terapie.cz? 

Portál Terapie.cz je proto určen pro terapeuty, kteří splňují kritéria ČAP pro kandidátní členství (členství v ČAP však není podmínkou), tedy: 

  • vzdělání v relevantním oboru s dosaženým min. bakalářským titulem a současně započatým Mgr. studiem
  • akreditovaný terapeutický výcvik- dokončená sebezkušenostní část a započatá supervizní (zpravidla po 3. roce výcviku)

Pokud máte pochybnosti, více informací najdete na webu ČAP.

Jak často vzdělávací akce a materiály plánujete?

Přibližně dvakrát měsíčně budeme pořádat vzdělávací webináře, large groups či panelové diskuze. Jednou za dva nebo tři měsíce pak uspořádáme rozsáhlejší online školení či workshop, který půjde více do hloubky. Každý měsíc také budeme zveřejňovat materiály, které vám usnadní terapeutickou praxi. Aktuálně pracujeme na plánu všech těchto aktivit na příštích několik měsíců a během několika dní vám pošleme bližší informace.

Jak se zapojím do #hlavunadvodou a jaké jsou podmínky?

Stačí v profilu zaškrtnout, že chcete zapojit. Jakmile nám přijde žádost od klienta, který splňuje kritéria pro využití této podpory, nabídneme mu seznam zapojených terapeutů, ze kterých si vybere. Pokud vás tento klient kontaktuje, první sezení je zdarma. Každé další vám proplatíme částkou 500 Kč. Bude potřeba, abyste nás o počtu sezení průběžně informovali a na konci měsíce nám vystavíte fakturu na příslušnou částku.

Co všechno je v ceně členství? 

Vytváříme prostor pro budování a rozvíjení terapeutické komunity, vzdělávání, sdílení know-how. Neplatíte proto provize za přivedeného klienta, ale členský poplatek. Členem můžete být i v bezplatné verzi (do té doby, než vám přivedeme alespoň 2 klienty), s placenou variantou pak získáváte další výhody:

  • materiály pro vaši terapeutickou praxi zdarma 
  • odborné webináře zdarma
  • odborná školení či workshopy se slevou 20 %
  • neomezený počet nových klientů

Kdy zveřejníte můj profil? 

Kvalitně vyplněný profil je vaší nejlepší vizitkou a naším záměrem je, abychom vám poskytovali prostor k dobré prezentaci. Proto zveřejňujeme pouze profily, které mají kompletně vyplněné všechny povinné části. Svůj nezveřejněný profil můžete kdykoliv upravovat podle potřeb, avšak k nám dojde ke schválí až v případě, kdy je vyplnění. Více informací najdete v návodu.

Kdy a jakým způsobem zaplatím poplatek za členství na Terapie.cz?

Profil na Terapie.cz je zdarma, dokud vám prokazatelně nezačne přivádět nové klienty. O zaplacení vás poprosíme, jakmile vám přes portál přijdou alespoň 2 poptávky. Poté si můžete vybrat, jestli chcete poplatek platit každý měsíc - pak bude cena 699 Kč měsíčně, nebo na rok dopředu, pak bude cena 599 Kč měsíčně.

Co se stane, když nezaplatím poplatek?

Váš profil zůstane v systému zachován, abyste ho mohli kdykoliv znovu aktivovat, ale nebudete dostávat poptávky od klientů. Přijdete také o další výhody členství. Webinářů, školení i workshopů se budete moct účastnit, ale za plnou cenu.

Kdy je rezervace platná?

Rezervace od klienta je platná, jakmile ji potvrdíte. Každou rezervaci musíte potvrdit do 24 hodin. Chceme totiž, aby klienti na pomoc zbytečně nečekali. Do této lhůty se nezapočítávají víkendy, tzn. pokud klient provede rezervaci v pátek ve 14 hodin, stačí ji potvrdit do pondělí do 14 hodin. Poté se rezervace automaticky zruší. Klienta ale můžete kontaktovat  skrze Zprávy v systému, je ale možné, že se po zrušení rezervace domluví s jiným terapeutem.

Musím pravidelně kontrolovat svůj profil, aby mi rezervace neunikla? 

Nemusíte. Při každé žádosti o rezervaci vám přijde automatické upozornění na e-mail, takže vám nic neunikne.

Můžu sezení zrušit? 

Ano, můžete. Přihlaste se do profilu, otevřete termín v rezervačním kalendáři a pošlete klientovi krátké zdůvodnění, proč termín rušíte. Doporučujeme případně navrhnout nový termín, popř. jiného terapeuta.